Chcete-li něco propagovat a máte spadeno na textilie, je to perfektní volba, ovšem musíte brát v potaz to, jaké textilie to budou, a kde je budou lidé využívat. Jednou z věcí, která by vám mohla efektivně pomáhat, je reklamní oblečení zaměřené na rekreační pobyty.
Trička – tričko je snad tou nejrozšířenější textilní propagací. Nosí je skoro každý, děti, dospělí, senioři, jsou symbolem volnosti, zvláště ta bavlněná. Výhodou je, že je můžete potisknout čímkoli, protože tričko se v šatníku uplatníte takřka denně. A to i v zimě, kdy si na něj navlékáme svetry.
Mikiny – mikiny bývají ležérní oděv a nosíme je velmi často hlavně někde, kde je klid a pohoda, domácká atmosféra bez nutnosti mít k dispozici košili s kravatou, sako nebo halenku a sukni. Proto se na mikiny můžete zaměřit i v tomto duchu, koncipovat potisk tak, aby oslovoval ve chvílích oddechu a volna. Tímto způsobem se dají propagovat kosmetika, drogerie, oblečení, knihy, chovatelské potřeby, sportovní potřeby a mnoho dalších aktivit, kterým ve volném čase věnujeme více pozornosti.
Plavky – co by to bylo za letní dovolenou, kdybychom neměli s sebou plavky. A představte si situaci, kdy vaše plavky opatříte potiskem, který nebude vůbec vulgární, ale naopak velmi jemný a decentní. Tato kombinace přirozené tělesné svůdnosti a decentnosti dělá divy, zvláště u dámských plavek.
Šátky a čepice – na dovolených mají čepice i šátky své místo, hlavně ve větrném počasí nebo navečer, třeba u táboráku. Jsou to velmi vděčné kusy oděvu, kde nápisy a firemní loga mohou vyniknout, zaměříme-li je směrem k jasné srozumitelnosti. Důležité je, aby zde nebylo mnoho titěrného textu, ale spíše méně větších a jasných symbolů či znaků a velké písmo.
Spodní prádlo a erotické pomůcky – erotika k dovolené neodmyslitelně patří a vaše propagace se může ubírat i tímto směrem. Máte-li dostatek odvahy a vhodnou klientelu, určitě váš nápad zaujme, neboť erotické motivy jsou tím, co si lidé dlouhou dobu pamatují.